Marycoin Alternatif Bitcoin Clone


Seperti mana bitcoin,marycoin adalah sesuatu coin yang baru saja wujud dalam bulan jun ini.Marycoin adalah alternatif kepada bitcoin dan cara pengunaannya juga sama seperti bitcoin.Ianya adalah clone kepada bitcoin,manakala nilai matawang marycoin ini amat murah atau belum ada nilai tidak seperti bitcoin.

Namun,kewujudan marycoin ini mungkin akan merancakkan lagi dunia matawang digital dunia.Apa yang menarik tentang marycoin ini adalah,ianya tersedia dengan laman web yang boleh anda lakukan seperti jual beli ataupun exchanger khas untuk marycoin ini.

Bitcoin dahulunya tidak bernilai seperti mana marycoin,begitu juga matawang wang digital yang lainnya seperti dogecoin,litecoin,clamcoin dan banyak lagi alternatif kepada bitcoin ini.Namun sekarang matawang-matawang tersebut mempunyai peminatnya sendiri.

Untuk mendapatkan bitcoin secara melombong,jika anda tidak mempunyai mesin-mesin yang power jangan bermimpi untuk mendapatkan bitcoin ini selain dari membeli bitcoin itu sendiri.Namun,jika anda adalah pengumpul atau peminat pada matawang-matawang digital yang baru,dengan menyimpannya atau melombongnya sewaktu nilainya tiada dan apabila matawang ini mempunyai perminataan yang tinggi dari peminat alternatif kepada bitcoin ini,maka ianya akan dilihat sebagai satu matawang digital yang berpotensi akan mendapat pemintaan yang tinggi di masa hadapan seperti mana bitcoin itu sendiri.

Ianya secara tidak langsung akan menarik minat pada exchanger-exchanger di luar sana untuk melistkan watawang ini di dalam laman web exchanger mereka.Dan apabila ianya tersenarai pada mana-mana exchanger yang top,maka nilai matawang ini akan naik atau turun oleh peminat-peminat alternatif bitcoin ini.

Oleh itu,peluang anda sebagai orang terawal untuk mendapatkan marycoin ini adalah satu peluang atau saham di masa hadapan.Untuk info lanjut tentang marycoin ini sila lihat maklumat lanjut di bawah ini.

Marycoin

SPECIFICATIONS:
Ticker: MC
Algorithm: SHA256
Premine: 0% (0)
Blocks per day 144
Reward for block 50

Vote for Marycoin: https://www.livecoin.net/voting/index?vote=Marycoin

POOL : http://mc-pool.multicoins.org:8080
GPU :
Settings
Low power: cgminer -o stratum+tcp://mc-pool.multicoins.org:3333 -u YOUR_MARYCOIN_ADDRESS -p x
Big power: cgminer -o stratum+tcp://mc-pool.multicoins.org:3333 -u YOUR_MARYCOIN_ADDRESS -p ANY_STRING






Source code and wallets https://github.com/multicoins/marycoin/releases/tag/v.0.12-M0.1
Blockexplorer https://mc.multicoins.org/
P2P Exchange https://mc-ex.multicoins.org/
Faucet: https://mc-ex.multicoins.org/faucet.html


Info lanjut dalam bahasa english di bitcointalk https://bitcointalk.org/index.php?topic=1949232.0

1 Comments

Previous Post Next Post